§ 1
Postanowienia ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem elektronicznym: www.najlepszekominy.pl jest
S & P Logistic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 8, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod nr 0000194625 przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8862557733, REGON: 891113903. Kapitał zakładowy wynosi 50 000 zł. Siedziba Sklepu znajduje się we Wrocławiu, przy ul. Jerzmanowskiej 8.
2. Kontakt ze Sklepem internetowym można uzyskać:
a) dzwoniąc na telefon komórkowy 693 207 203 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7:00 do 14:00,
b) korzystając z poczty elektronicznej: sklep@najlepszekominy.pl
3. Regulamin jest skierowany do klientów i określa zasady organizacji oraz funkcjonowania sklepu internetowego.
4. Informacje znajdujące się na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz wyłącznie zaproszenie do składania oferty. Oznacza to, że Klient wysyłając Formularz zamówienia składa Sprzedawcy ofertę kupna określonego Towaru, na warunkach podanych w Regulaminie oraz
w opisie Towaru zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu.
5. Określenia użyte w Regulaminie Sklepu Internetowego oznaczają:
Sklep internetowy –prowadzony przez S & P Logistic Sp. z o.o. sklep internetowy,
Sprzedawca – S & P Logistic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu,
przy ul. Jerzmnowskiej 8, KRS nr 0000194625, NIP: 8862557733, REGON: 891113903.
Klient -osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną - która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego;
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, oferowane do sprzedaży, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży;
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym rodzaju i ilości Towaru, sposobu dostawy i płatności;
Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta
za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. Z 2014 r. poz. 827).
§ 2
Składanie zamówienia
1. Sprzedawca realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z tym, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje ją bez zastrzeżeń i zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu internetowego po wypełnieniu Formularza zamówienia pola „ Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/ nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), nr NIP
w przypadku przedsiębiorcy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Towar, ilość Towaru/ów, miejsce i sposób dostawy Towaru/ów, sposób płatności.
5. Maksymalna kwota zamówienia wynosi 20 000,00 PLN.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do telefonicznej lub mailowej weryfikacji Zamówienia. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy próby nawiązania kontaktu z klientem w ciągu 3 dni od dnia złożenia Zamówienia okażą się bezskuteczne z przyczyn leżących po stronie Klienta.
§ 3
Realizacja zamówienia
1. Przetwarzanie zamówienia zazwyczaj rozpoczyna się w ciągu 24 godzin od chwili wysłania przez klienta Formularza zamówienia.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w Sklepie w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Sprzedawca informuje Klienta o stanie Zamówienia, a Klient ma prawo podjąć decyzję o jego realizacji, wybierając jeden
z podanych poniżej sposobów:
a) realizacja zamówienia ograniczona do części towarów dostępnych w Sklepie, w chwili złożenia zamówienia;
b) wyrażenie zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, aż do momentu dostępności wszystkich zamówionych towarów;
c) rezygnacja ze złożonego zamówienia w całości.
3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji, z zastrzeżeniem postanowień ustępu poprzedzającego. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w Formularzu zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, który zawiera
co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
4. Umowa sprzedaży jest wykonana w chwili potwierdzenia odbioru zamówionego Towaru przez Klienta.
5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, a realizacja zamówień następuje do chwili wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
§4
Cena towaru
1. Wszystkie ceny towarów, podane na stronie Sklepu internetowego, są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażonymi w walucie - złoty polski. Ceny nie obejmują kosztów dostawy towarów, które są uzależnione
od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru.
2. Cena towaru jest wiążąca dla Klienta w chwili składnia przez niego zamówienia za pomocą elektronicznego Formularza zamówienia.
3. Jednokrotne przekreślenie ceny danego towaru oznacza dokonanie jej obniżki przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, wprowadzania nowych towarów
do prezentacji oraz realizowania, przez oznaczony czas, akcji promocyjnych.
5. Na zakupiony towar każdorazowo jest wystawiany dowód zakupu, tj. faktura VAT.
6. Dowód zakupu powinien być zawsze załączony do przesyłki z Towarem. W razie stwierdzenia braku dowodu zakupu, niezwłocznie należy skontaktować się ze Sprzedawcą, celem wyjaśnienia sprawy.
§5
Formy płatności
1. Klient ma możliwość zapłaty za zamówiony towar w następujący sposób:
a) przedpłata na konto - za zamówiony towar Klient płaci przelewem bankowym. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowania przelewu na naszym koncie w mBanku. Dane do przelewu: konto: 21 1140 1140 0000 3410 8400 1003, S & P Logistic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jerzmanowska 8, 54-519 Wrocław. W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.;
b) płatność za „pobraniem” – płatność kurierowi gotówką przy odbiorze towaru,
c) PayU - płatność szybkim przelewem bankowym realizowanym przez usługę PayU. Sprzedawca otrzymuje informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z konta bankowego Klienta lub obciążeniu karty kredytowej.
§6
Warunki dostawy i odbioru towaru
1. Dostawa Towaru odbywa się na terytorium Polski pod adres wskazany w Formularzu zamówienia.
2. Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Regulamin lub Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
3. Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Towaru podano inny termin, lub też został ustalony indywidualny termin realizacji.
W przypadku Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:
a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
5. Ceny przesyłek za pośrednictwem firm kurierskich przedstawiają się następująco:
paczka do 30 kg - 30 zł (+ 6 zł pobranie)
przesyłka paletowa do 300 kg - 240,00 PLN (+6 zł pobranie)
Przy wysyłce dużych zestawów kominowych na paletach ceny ustalane są indywidualnie.
Przy zamówieniach powyżej 500 zł dostawa jest darmowa.
Przy zamówieniach powyżej 12 000 PLN przesyłka kurierska tylko po przedpłacie na konto.
§7
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom
czy organizacjom.
3. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak jest niezbędnym warunkiem do zakupu towarów w Sklepie internetowym. Klient ponosi odpowiedzialność za zgodność z prawdą przekazanych Sprzedawcy danych.
4. Strona korzysta z plików Cookie w celu realizacji usług. Szczegółowe prawa i obowiązki Klienta w zakresie ochrony danych osobowych reguluje Polityka prywatności oraz właściwe przepisy prawa.
§8
Rękojmia
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
3. Jeżeli wadliwy towar został zamontowany, Klient może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięciu wady. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa wartość sprzedanego Klientowi Towaru. Jeżeli Klientem jest Konsument, może on żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest zobowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę sprzedanego Towaru albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania do wysokości ceny sprzedanego Towaru.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
5. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 4.
6. W terminach określonych w ust. 5, Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się
z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
7. W przypadku, gdy Klientem jest przedsiębiorca, traci on uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru
w terminie 7 dni oda daty dostawy Towaru i nie zawiadomił Sprzedawcy o wadzie w terminie kolejnym 7 dni,
a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy o wadzie w terminie
7 dni od dnia jej stwierdzenia.
§ 9
Reklamacja Towaru
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Do reklamacji należy obowiązkowo załączyć kserokopię dowodu zakupu Towaru.
2. Reklamacja powinna zawierać opis wady Towaru, datę stwierdzenia wady oraz żądanie Klienta. Zalecane jest skorzystanie z Formularza reklamacji, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi i składa reklamację, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący zobowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się dzień dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sprzedawcy, lub udostępnienia Towaru Sprzedawcy
w miejscu, w którym towar się znajduje.
4. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do reklamacji Towaru, chyba
że Sprzedający poinformuje Klienta o konieczności przedłużenia tego terminu w przypadkach szczególnych, uzasadnionych np. koniecznością zebrania dodatkowej dokumentacji, informacji na temat przyczyn
lub okoliczności reklamacji, konieczności wykonania ekspertyzy, itp.
5. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie
o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana, ze względu np. na jej bezzasadność lub brak przedstawienia dowodu zakupu u Sprzedawcy, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. W przypadku bezzasadnej reklamacji Sklep ma prawo żądać od Klienta zwrotu równowartości poniesionych kosztów związanych z ekspertyzą towaru oraz jego transportem.
§ 10
Reklamacja Usług Elektronicznych
1. Reklamacje dotyczące świadczonych Usług Elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Towaru, która została wskazana w § 8 Regulaminu), Klient może złożyć:
a) w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@najlepszekominy.pl
2. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§11
Odstąpienie od Umowy sprzedaży (Konsument)
1. Klientowi, będącemu Konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze Sklepu Internetowego Sprzedawcy przysługuje - na podstawie ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).- prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient będący Konsumentem wszedł w fizyczne posiadanie Towaru, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w fizyczne posiadanie Towaru.
3. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie należy wypełnić i wysłać drogą mailową na adres: sklep@najlepszekominy.pl lub tradycyjną pocztą na adres Sprzedawcy. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o odstąpieniu , otrzymanie Oświadczenia o Odstąpieniu.
4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania świadczenia Klienta o Odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru (wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy, innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
6. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia Odstąpienia od Umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem, albo złożone osobiście u Sprzedającego lub przesłane w postaci skanu na adres email.
7. Klient powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał.
W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego
w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
9. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatem. Sposób opakowania i przewozu zwracanego Towaru powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed uszkodzeniem. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy w korespondencji mailowej lub na Stronie Internetowej Sklepu.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
12. W razie skutecznego Odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa
w art. 38 Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta.
14. Jeżeli odstąpienie od umowy przez Konsumenta okaże się bezskuteczne, nie podlegający zwrotowi towar zostanie odesłany przez Sprzedawcę na koszt Konsumenta (opłata wg cennika kosztów wysyłki Sklepu).
§12
Prawo klienta do nie przyjęcia towaru w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych
1. Procedura postępowania w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych towaru:
a) Zawsze przed potwierdzeniem przyjęcia przesyłki z poczty lub od kuriera, prosimy o dokładne jej sprawdzenie, w szczególności, czy przesyłka nie nosi znamion uszkodzenia mechanicznego, a plomby i taśmy nie zostały naruszone lub zerwane. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, nie należy jej przyjmować, lecz sporządzić z kurierem protokół szkody. Protokół szkody jest jedynym dokumentem, udowadniającym zasadność nie przyjęcia towaru nadanego przez Sprzedawcę .
b) Uszkodzony towar zostanie zwrócony do Sprzedawcy przez kuriera, który dostarczył go klientowi.
c) Następnie należy poinformować o zaistniałej sytuacji Sprzedawcę. Przy rozpatrywaniu zgłoszenia bardzo pomocne są również zdjęcia uszkodzonej części towaru, opakowania oraz skan protokołu szkody. Wyłącznie prawidłowo sporządzony, a następnie podpisany przez kuriera i Klienta protokół szkody, może stanowić podstawę uwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Klienta z niniejszego tytułu. Proszę pamiętać, że istnieje prawo zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń co do treści sporządzonego przez kuriera protokołu, które on ma obowiązek w nim zamieścić. Sprawdzenie opakowania przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu. Prosimy pamiętać również, że przyjęcie towaru uszkodzonego mechanicznie skutkuje utratą gwarancji oraz prawa
do reklamacji z tych przyczyn.
§13
Prawa autorskie
1. Teksty, grafika, logo, zdjęcia, ikony, wirtualna galeria, oprogramowanie i inne elementy znajdujące się
na stronie internetowej Sklepu, są wyłączną własnością S & P Logistic Sp. z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie
i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części, bez pisemnej zgody ich właściciela, jest zabronione oraz stanowi naruszenie praw autorskich, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich
i pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904 z poźn. zm.).
2. Klient jest zobowiązany wykorzystywać treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu wyłącznie
na osobisty użytek.
§14
Postanowienia końcowe
1. Prawem właściwym jest prawo polskie, a w sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie: Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. Z 2014 r. Poz. 121 z zm.) oraz Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. Z 2014 r. poz. 827).
2. W przypadku uznania któregokolwiek postanowienia Regulaminu prawomocnym orzeczeniem sądu
za nieważne, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
3. Spory mogące powstać na tle korzystania ze strony internetowej Sklepu będą rozstrzygane polubownie przez Strony, a w przypadku braku ugody, rozpatrywane przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
4. Sklep przewiduje możliwość organizowania konkursów i akcji promocyjnych, na zasadach określanych
w odrębnych regulaminach.
5. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie, które będą obowiązywać od momentu opublikowania ich na stronie internetowej Sprzedawcy. Zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, będą realizowane zgodnie z treścią Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia danego zamówienia.
6. Regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2016r.
Załącznik nr 1: Formularz odstąpienia od umowyZałącznik nr 2: Formularz reklamacji